ДО ПОБУДОВИ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ ПРОСТОРОВИХ ВЕРТИКАЛЬНИХ КОЛИВАНЬ ЗЧЛЕНОВАНОГО АВТОПОТЯГА
Анотація
У статті запропонований варіант розвитку та удосконалення плоскої математичної моделі руху з урахуванням колії, на прикладі зчленованого дволанкового автопотяга, шляхом розробки та апробації окремих підсистем, які б мали враховувати перерозподіл вертикальних навантажень на вісі, за рахунок зміщення центрів мас, або впливу бокових сил в кругових режимах руху автопотяга. Аналіз запропонованих в роботі підсистем із зовнішнім збудженням показав експоненційне згасання збурень демпфуючими елементами підвіски, що відповідає поведінці реального автопотяга. Запропонований підхід дозволить отримати просторову модель зчленованого автопоїзда, яка б могла враховувати зміну вертикальних навантажень та подальшу зміну сил поперечного прослизання, що впливають на повороткість та керованість автопоїзда.