ДО ПИТАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ РУХУ МОДУЛЬНОГО ТРИЛАНКОВОГО ПРИЧІПНОГО АВТОПОЇЗДА У СКЛАДІ «АВТОМОБІЛЬ-ТЯГАЧ - ДВОВІСНИЙ ПІДКАТНИЙ ВІЗОК - ТРИВІСНИЙ НАПІВПРИЧІП» У ГАЛЬМІВНОМУ РЕЖИМІ

  • Микола ГАНДЗЮК доцент кафедри автомобілів і транспортних технологій Луцького національного технічного університету
  • Дмитро ГАНДЗЮК аспірант Луцького національного технічного університету
Ключові слова: автопоїзд; модульний триланковий причіпний автопоїзд; компонувальна схема; причіпна ланка; причіп; напівпричіп; підкатний візок; математична модель; експлуатаційні властивості; стійкість; гальмівний режим.

Анотація

У роботі визначено основні кінематичні та геометричні співвідношення та розроблено рівняння для знаходження кутів відведення коліс осей ланок при русі модульного триланкового причіпного автопоїзда у складі «автомобіль-тягач - двовісний підкатний візок - тривісний напівпричіп» у гальмівному режимі.
Це дозволить у теоретичних дослідженнях визначати вплив компонувальної схеми та режимів руху вказаного автопоїзда на його стійкість у гальмівному режимі з урахуванням кутів встановлення осей.

 

Опубліковано
2019-11-21