ДО ВИБОРУ ТА ОБГРУНТУВАННЮ КОМПОНУВАЛЬНОЇ СХЕМИ МЕТРОБУСА ОСОБЛИВО ВЕЛИКОЇ МІСТКОСТІ

  • Володимир САХНО професор, завідувач кафедри автомобілів, Національний транспортний університет
  • Віктор ПОЛЯКОВ професор кафедри автомобілів, Національний транспортний університет
  • Ігор МУРОВАНИЙ доцент, завідувач кафедри автомобілів і транспортних технологій, Луцький національний технічний університет
  • Світлана ШАРАЙ професор кафедри міжнародних перевезень та митного контролю, Національний транспортний університет

Анотація

Розглянуті кінематичний і силовий способи повороту причепа до поліпшення маневреності метробуса. Встановлені необхідні кути повороту керованих коліс першого або другого причепа, за яких забезпечуються нормовані показники маневреності. Показані переваги силового способу повороту колесами причепа. Визначена необхідна різниця крутних моментів на колесах причепа, за якої радіус повороту метробуса був би таким, як і з керованим першим причепом за кінематичного способу повороту.
Ключові слова: метробус, причіп, маневреність, зміщення, габаритна смуга руху, гібридна силова установка, траєкторія.

 

Опубліковано
2019-11-27
Як цитувати
САХНО, В., ПОЛЯКОВ, В., МУРОВАНИЙ, І., & ШАРАЙ, С. (2019). ДО ВИБОРУ ТА ОБГРУНТУВАННЮ КОМПОНУВАЛЬНОЇ СХЕМИ МЕТРОБУСА ОСОБЛИВО ВЕЛИКОЇ МІСТКОСТІ. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАШИНОБУДУВАННІ ТА ТРАНСПОРТІ, 1(12), 146-153. https://doi.org/10.36910/automash.v1i12.67