ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ МЕРЕЖІ ПІДПРИЄМСТВ МОБІЛЬНОГО АВТОСЕРВІСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.36910/automash.v1i22.1369

Анотація

Найважливішими напрямами вдосконалення у сфері автосервісу є створення  нових перспективних проектів, розширення асортименту послуг з урахуванням фактичної потреби автовласників.

За статистикою, кожен другий власник автомобіля  стикався з ситуацією, коли в його автомобіля ставалась поломка під час руху. На жаль, далеко не кожен водій знає як здійснити ремонт на місці і тому, як правило, виникає необхідність у виклику евакуатора та в подальшому ремонті в стаціонарному автосервісі.  Подібні дії займають у власника автомобіля багато часу. З метою економії часу можна користуватись мобільним автосервісом, які  виїжджають на місце перебування автомобіля. Проте мобільний автосервіс найбільш розвинутий у великих містах. У багатьох випадках послуги мобільного автосервісу обмежуються наданням евакуатора та транспортуванням автомобіля на станцію технічного обслуговування. Дані фактори вимагають реалізації нових підходів до організації автосервісу, зокрема мобільного.

На сьогоднішній день в Україні ніша мобільного автосервісу практично відсутня. В загальній структурі автосервісу він складає всього 6%.  Послуга «ремонт автомобіля за викликом» тільки починає набувати популярності, Тому питання розвитку такого спектру послуг  як мобільний автосервіс, в сучасних умовах збільшення автомобільного парку набуває виняткової актуальності. 

У статті проведено наукові дослідження з проблем підвищення ефективності системи автосервісу та розширення спектру послуг в умовах збільшення автомобільного парку. Актуальність дослідження полягає в пошуку методів оцінки мобільної автосервісної інфраструктури та розробки математичної моделі необхідної кількості підприємств мобільного автосервісу.

Ключові слова: мобільний автосервіс, послуги, фактори, показники ринку мобільного автосервісу, моделювання ринку підприємств мобільного автосервісу.

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2024-05-20

Як цитувати