Моделювання коливань системи підресорювання ходової частини гусеничних вантажопідйомних машин

  • Човнюк Ю.В., к.т.н., доц Київській національний університет будівництва і архітектури, м. Київ
  • Задорожний А.О., к.т.н., доц. Військовий інститут танкових військ НУ «Харківський політехнічний інститут»
  • Стаховський О.В., д.т.н. проф. Національний університет оборони України, м. Київ
  • Чередніченко П.П., доц. Військовий інститут танкових військ НУ «Харківський політехнічний інститут»
  • Сергєєв О.В., к.т.н. Військовий інститут танкових військ НУ «Харківський політехнічний інститут»
  • Довгопол Ю.І. старший викладач Національний університет оборони України, м. Київ
  • Гончарук Є.В., магістрант Військовий інститут танкових військ НУ «Харківський політехнічний інститут»
Ключові слова: дискретно-континуальне моделювання, хвилі, динаміка машин, поздовжні коливання, пружинні елементи, гусеничний рушій, гусенична стрічка, вантажопідйомні машини.

Анотація

Розглянуто поздовжні пружинні коливання гусеничних стрічок як суперпозиція двох слабко затухаючих хвиль, що одночасно рухаються назустріч одна одній. Теоретично представлено, що значне зменшення коливань гусеничних стрічок може бути досягнуте шляхом підбору параметрів демпфуючого пристрою, який ліквідує відбиті хвилі на межах натягу та провису гусеничних стрічок. Представлені розрахункові параметри фіксації гусеничних стрічок на зубчастих вінцях ведучих коліс та меж кінцевого їх закріплення, від яких не відбиваються хвилі.

Опубліковано
2025-01-18