REMOTE LEARNING TECHNOLOGIES AS THE ORGANIZATION OF EDUCATIONAL AND METHODICAL COOPERATION OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS OF UKRAINE
Abstract
У статті подано організаційні та методичні особливості дистанційних технологій навчання в аспекті методичної співпраці вищих закладів освіти України з метою забезпечення академічної мобільності здобувачів вищої освіти. Розкрито особливості дистанційного навчання, яке успішно реалізується в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу (ІФНТУНГ), зокрема, шляхом організації курсів підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. Розглянуто реалізацію віртуальних пристроїв, які застосовуються при проведенні лабораторних занять для моделювання і дослідження електронних вузлів і пристроїв у складі інформаційно-вимірювальних систем для студентів різних спеціальностей. Подано обґрунтування можливості спільної освітньої діяльності закладів освіти України з використанням дистанційних технологій навчання на підготовку та формування фахівця нового покоління, готового успішно конкурувати на ринку праці, а також на підвищення якості освіти як головного чинника інтегрування в європейській освітній простір.