ОПТИМІЗАЦІЯ ПАЛИВНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПАСАЖИРСЬКИХ АВТОБУСІВ КАТЕГОРІЇ М3 ЗА ДОПОМОГОЮ ПНЕВМАТИЧНОЇ ПІДВІСКИ
Анотація
У статті розглянуто важливу роль пасажирських автобусів категорії М3 у сучасному громадському транспорті та виклики, що пов'язані з їх ефективним управлінням та експлуатацією. В умовах зростання значення оптимізації витрат палива та контролю навантаження автобусів, важливо розглядати перспективи використання експлуатаційних даних з пневматичної підвіски для обчислення робочого навантаження на маршруті в умовах міської агломерації. Це дозволяє отримувати точні та надійні дані у режимі реального часу для математичної моделі, що розраховує норму витрати пального.
Дослідження включає опис та порівняння класичного методу обліку пасажиропотоку з новим підходом, який використовує дані з пневматичної підвіски. Використання пневматичної підвіски для отримання повних та достовірних даних про робоче навантаження автобуса може покращити точність розрахунків паливної витрати за допомогою математичного моделювання.
Одним з ключових аспектів є необхідність визначення робочого навантаження транспортного засобу, оскільки воно має прямий та вагомий вплив на ефективність його роботи і витрату пального.
У статті наведені аспекти реалізації методу обліку навантаження за допомогою пневматичної підвіски автобуса. Також описані додаткові переваги цього методу які можливо використати у математичному моделюванні з метою підвищення точності розрахунку норми витрати пального.
Ключові слова: Паливна економічність, математичне моделювання, оптимізація витрат, норми витрат палива, пасажирські перевезення, транспортні засоби категорії М3, пневматична підвіска, облік пасажиропотоку, експлуатація транспортних засобів.