ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ ТРИВАЛОСТІ СВІТЛОФОРНОГО ЦИКЛУ НА ПЕРЕХРЕСТЯХ З ЖОРСТКИМИ ТИПАМИ РЕГУЛЮВАННЯ

  • Олег ГРИЦУНЬ асистент кафедри «Транспортні технології», Національний університету «Львівська політехніка»
  • Роман РОГАЛЬСЬКИЙ старший викладач кафедри «Транспортні технології», Національний університет «Львівська політехніка»
  • Романа БУРА аспірант кафедри «Транспортні технології», Національний університет «Львівська політехніка»
Ключові слова: транспортний потік, світлофорний цикл, імітаційне моделювання, довжина черги, транспортна затримка, інтенсивність руху

Анотація

У роботі проведено аналіз існуючих методів розрахунку тривалості світлофорного циклу регулювання.
Наведено порівняння максимальної довжини черги транспортних засобів, кількості зупинених автомобілів на заборонний сигнал світлофора та транспортної затримки за різних режимів регулювання (тривалість циклу розрахована за методикою Ф. Вебстера та за методикою А. Міллера). Встановлено, що найменша затримка спостерігається при тривалості циклу, яка є розрахованою за методикою А. Міллера.

 

Опубліковано
2019-11-21
Як цитувати
ГРИЦУНЬ, О., РОГАЛЬСЬКИЙ, Р., & БУРА, Р. (2019). ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ ТРИВАЛОСТІ СВІТЛОФОРНОГО ЦИКЛУ НА ПЕРЕХРЕСТЯХ З ЖОРСТКИМИ ТИПАМИ РЕГУЛЮВАННЯ. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАШИНОБУДУВАННІ ТА ТРАНСПОРТІ, 1(12), 41-47. https://doi.org/10.36910/automash.v1i12.23