УДОСКОНАЛЕННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

  • Віктор САМОСТЯН кандидат технічних наук, доцент кафедри автомобілів і транспортних технологій, Луцький національний технічний університет http://orcid.org/0000-0001-6823-8558
  • Ірина ПАВЛОВА кандидат технічних наук, доцент кафедри автомобілів і транспортних технологій, Луцький національний технічний університет http://orcid.org/0000-0003-1506-6064
  • Валентин ПРИДЮК кандидат технічних наук, доцент кафедри автомобілів і транспортних технологій Луцького національного технічного університету http://orcid.org/0000-0001-7791-1230

Анотація

Ключовим завданням логістичної стратегії є визначення показників, як кількісних, так і якісних, які необхідні для досягнення стратегічних цілей компанії в області логістики складування, розподілу, управління запасами, транспортування тощо, з обліком оптимізації витрат на всіх ділянках логістичного ланцюга.

Використання логістичних інструментів та методів, правильний вибір типу логістичної стратегії сприяють оптимізації процесів розподілу товару, а також мінімізації витрати, пов'язаних з рухом потоків продукції, послуг, фінансів та інформації.

Розробляючи логістичну стратегію, компаніям слід підходити з точки зору того, який ринок збуту буде освоюватися. Найбільш ефективною логістичної стратегією розподілу на регіональних ринках і ринках великих і середніх міст є поєднання фізичного розподілу товару до оптово-посередницької мережі при паралельному здійсненні роздрібних продажів.

Структурування і аналіз основних проблем і завдань стратегічного планування логістичної діяльності транспортного підприємства дозволяє діяти більш цілеспрямовано і концентрувати управлінські, організаційні та інші ресурси, оптимізуючи у свої витрати та терміни досягнення поставлених цілей.

Нами були вивчені теоретичні питання в області розробки логістичних стратегій. Були визначено сутність і основні види логістичних стратегій. Дана оцінка існуючої моделі здійснення діяльності на підприємстві і виявлена найбільш проблемна ділянка. Так було взято окремий бізнес-процес, який починається з рівня телефонних переговорів та укладання договору та закінчується завантаженням. В результаті оцінки було виявлено, що даний бізнес процес справді не оптимізовано і несе великі тимчасові витрати.

Таким чином, були проведені дослідження в одній із головних галузей логістики, були вивчені теоретичні питання, був проведений аналіз діяльності транспортної компанії та була надана інформація щодо вдосконалення моделі бізнес-процесу.

Ключові слова: логістична стратегія, реінжинірінг бізнес процесу, стратегічні рішення, логістичні технології, матриця пріоритетів.

Опубліковано
2024-05-20
Як цитувати
САМОСТЯН , В., ПАВЛОВА , І., & ПРИДЮК , В. (2024). УДОСКОНАЛЕННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАШИНОБУДУВАННІ ТА ТРАНСПОРТІ, 1(22), 285-295. https://doi.org/10.36910/automash.v1i22.1371