Дослідження функціонування транспортно-виробничої системи кар'єру металургійного підприємства
Анотація
З метою виявлення співвідношень між параметрами показників транспортного обслуговування технологічних маршрутів та виявлення статистичних характеристик цих параметрів було проведено хронометрування роботи рухомого транспорту на технологічних маршрутах ТВС К МП металургійного підприємства. Рухомий склад ТВС К МП представлений самоскидами марки БеЛАЗ вантажопідйомністю 30 й 42 т. На деяких самоскидах вантажопідйомність була збільшена до 36 т. 30 т б. Автотранспортний підрозділ обслуговує технологічні маршрути ділянок ДПМШ та здійснює перевезення технологічних відходів та продуктів переробки основного виробництва для забезпечення неперервного виробничого процесу основного виробництва металургійного підприємства.
Дослідження проводилось на шести технологічних маршрутах ДПМШ ЦШП цеху шлакопереробки. Хронометраж проводився протягом чотирьох робочих діб у дві зміни (з 08.00 до 20.00 та з 20.00 до 08.00).
Хронометраж здійснювався за наступними величинами: час завантаження, час розвантаження, час їздки з вантажем, час їздки без вантажу, час на простої технологічного та фізіологічного характеру, кількість їздок.
Дослідження проводилось за допомогою програмного пакету Wialon.
Аналізуючи отримані результати, можна зробити висновок, що простої автотранспорту перед навантаженням (розвантаженням) вантажу можуть відбуватися в будь-яку зміну протягом робочої зміни. Це пов’язано з тим, що за час руху автомобіля по маршруту значення параметрів часу можуть бути такими, що виникають умови простою автомобіля. У зв'язку з цим можна зробити висновок, що поява простою автотранспорту на технологічних маршрутах носить імовірнісний характер.
Ключові слова: хронометраж, закон розподілу, час навантаження, час розвантаження, технологічний простій, технологічні маршрути, рухомий склад, вантажопідйомність.