ПОРІВНЯЛЬНА ОЦІНКА АЛГОРИТМІВ ДЕМОНТАЖУ ПНЕВМОПІДВІСКИ АВТОБУСА БАЗ А 11110 НА ЗАСАДАХ СТРУКТУРНОГОАНАЛІЗУ

  • Густав ГУДЗ доктор технічних наук, професор кафедри експлуатації та ремонту автомобільної техніки, Національний університет «Львівська політехніка»
  • Михайло ГЛОБЧАК доцент кафедри експлуатації та ремонту автомобільної техніки, Національний університет «Львівська політехніка»
  • Олег КОЦЮМБАС старший викладач кафедри експлуатації та ремонту автомобільної техніки, Національний університет «Львівська політехніка»
  • Ігор ЗАХАРА доцент кафедри автомобільного транспорту, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Анотація

У статті описані конструктивні особливості пневмопідвісок керованих та ведучих коліс автобуса А 11110 з метою їхнього структурного аналізу при проведенні розбиральних робіт. Для цього залучений метод теорії графів, який виявляє орієнтовані зв’язки між елементами підвіски.
Побудовані для них графи доступу для трьох варіантів розбиральних робіт. Кількісний аналіз функцій доступу виявив найбільш раціональний варіант. Такий метод можна застосувати для оптимізації розбиральних робіт інших агрегатів (вузлів) автотранспортних засобів.
Ключові слова: пневмопідвіска, автобус, ремонтоздатність, графи та функції доступу.

Опубліковано
2019-11-22
Як цитувати
ГУДЗ, Г., ГЛОБЧАК, М., КОЦЮМБАС, О., & ЗАХАРА, І. (2019). ПОРІВНЯЛЬНА ОЦІНКА АЛГОРИТМІВ ДЕМОНТАЖУ ПНЕВМОПІДВІСКИ АВТОБУСА БАЗ А 11110 НА ЗАСАДАХ СТРУКТУРНОГОАНАЛІЗУ. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАШИНОБУДУВАННІ ТА ТРАНСПОРТІ, 1(12), 48-55. https://doi.org/10.36910/automash.v1i12.29