ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ КОЛІРНОЇ СХЕМИ НА СПОЖИВАЧА В РЕКЛАМНОМУ ВЕБ-ДИЗАЙНІ
DOI:
https://doi.org/10.36910/6775.24153966.2019.67.1Ключові слова:
Ключові слова: колірна схема, веб-дизайн, колірна рекламна комунікація, теорія кольору, психологія кольору, колірний баланс.Анотація
Мета роботи - визначити особливості впливу колірної схеми на споживача виходячи з технічних можливостей веб-дизайну. Методологія дослідження. Дане дослідження проводилося на стику різних концепцій і методів, тобто за своєю суттю є міждисциплінарним дослідженням. У роботі в якості теоретико-методологічної основи були використані фундаментальні праці в галузі культури кольору, колірної рекламної комунікації, матеріали по веб-дизайну, технічна література з області можливостей відтворення кольору в цифровому полі. Наукова новизна даного дослідження полягає у виявленні принципів використання кольору в рекламному веб-дизайні, співвідношення технічних можливостей з завданнями реклами і естетикою культурних традицій.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-01-30
Номер
Розділ
Статті