НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Ключові слова:
дистанційні технології навчання, тестування, контроль знань, управління навчальним процесом, моніторинг навчання
Анотація
Стаття присвячена розробці науково-методичних основ технології дистанційного навчання технічних
дисциплін, створенню ефективного процесу формування інформаційного ресурсу у ході моніторингу навчання.
Представлено перелік задач, які потрібно розв’язати для формування інформаційного ресурсу систем управління
дистанційним навчальним процесом та запропоновано функціональні модулі дистанційної тестової технології, що
реалізують систему процедур породження нової інформації, дозволяючи проводити навчання та контроль знань, а
також отримувати протоколи успішності на різних етапах контролю для здобувача вищої освіти, викладача чи
будь-якого структурного підрозділу навчального закладу.