СТРУКТУРНО – ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ КУРСОВОЇ СТІЙКОСТІ (ESP)

  • Володимир ЛОТИШ доцент кафедри автоматизації та комп’ютерно – інтегрованих технологій, Луцький НТУ http://orcid.org/0000-0003-0899-8015
  • Лариса ГУМЕНЮК доцент, завідувач кафедри автоматизації та комп’ютерно – інтегрованих технологій, Луцький НТУ http://orcid.org/0000-0002-7678-7060
  • Павло ГУМЕНЮК доцент кафедри автоматизації та комп’ютерно – інтегрованих технологій, Луцький НТУ http://orcid.org/0000-0002-6251-8548

Анотація

Розроблено імітаційну модель управління поведінкою транспортного засобу при заносах з використанням системи курсової стійкості (ESP). Створено динамічну імітацію роботи контуру гальмівної системи, яка дозволяє ознайомитись з роботою контуру в динаміці, що значно покращує розуміння процесу гальмування; розроблено інтерактивну схеми роботи ESP та АВS. Зона виводу інформації під час роботи моделі дозволяє візуалізувати проходження автомобілем тестової траси та отримувати індикацію швидкості автомобіля та повороту керма та індикацію втручання ESP. Таким чином, отримана комп’ютерна модель управління автомобілем при заносах з врахуванням роботи ESP. яка дозволяє спостерігати в динаміці роботу ESP та прослідковувати зв’язки, які виникають при роботі системи ESP та ABS. Застосування такого підходу дозволяє проводити імітаційне моделювання за різними сценаріями, залежно від формування різноманітних ситуацій, практично необмеженої складності.
Ключові слова: імітаційна модель, заноси, керування транспортним засобом, ESP, АВS, контур гальмівної системи, швидкість, поворот керма.

 

Опубліковано
2019-12-04
Як цитувати
ЛОТИШ, В., ГУМЕНЮК, Л., & ГУМЕНЮК, П. (2019). СТРУКТУРНО – ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ РОБОТИ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ КУРСОВОЇ СТІЙКОСТІ (ESP). СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАШИНОБУДУВАННІ ТА ТРАНСПОРТІ, 2(13), 108-115. https://doi.org/10.36910/automash.v2i13.93