ВИЗНАЧЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ ПРОПУСКНОЇ ЗДАТНОСТІ СМУГ РУХУ НА РЕГУЛЬОВАНИХ ПЕРЕХРЕСТЯХ

  • Сергій СОЛОДКИЙ професор, Національний університет «Львівська політехніка», завідувач кафедри автомобільних доріг та мостів
  • Юрій РОЙКО доцент кафедри транспортних технологій, Національний університет «Львівська політехніка»
  • Владислав ДАВОСИР студент кафедри транспортних технологій, Національний університет «Львівська політехніка»

Анотація

У роботі розглянуто результати експериментальних вимірювань черг транспортних засобів та
практичної пропускної здатності смуг руху, які обслуговують прямі транспортні потоки на регульованих перехрестях. Визначено основні чинники, які визначають закономірності формування черг та їх роз’їзду залежно від часових параметрів світлофорного регулювання та ступеня однорідності (за складом руху) транспортних потоків.
Ключові слова: транспортний потік, склад транспортного потоку, інтенсивність руху, практична
пропускна здатність, регульоване перехрестя, світлофорна сигналізація.

 

Опубліковано
2019-11-27
Як цитувати
СОЛОДКИЙ, С., РОЙКО, Ю., & ДАВОСИР, В. (2019). ВИЗНАЧЕННЯ ПРАКТИЧНОЇ ПРОПУСКНОЇ ЗДАТНОСТІ СМУГ РУХУ НА РЕГУЛЬОВАНИХ ПЕРЕХРЕСТЯХ. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАШИНОБУДУВАННІ ТА ТРАНСПОРТІ, 1(12), 154-160. https://doi.org/10.36910/automash.v1i12.68